Ummu_123 25 günlük bebeğim var. İki güne bir kaka yapıyoruz ama iki gün içinde o kadar zorlanıyor ki uyuyamiyor ıkınıyor olmuyor. Bizler gibi olan var mı. Yada Herhangi bir önerisi
Oburiks Ummu_123 canım 25 günlük bebek için bende 2 günde bir yapması sıkıntı bir hekinim görmesinde fayda var bence
kiminoykusubu_ Ummu_123 probiyotik kullanabilirsin. Ben bebeğim doğduktan 3 gün sonra biogaia kullanmaya başladım. Kakayla ilgili hiçbir sıkıntı olmadı. Hiç kabız olmadı. Maşallahı var her gün en az 5 kez kaka yapar 😅 Şu an 4 aylık.
Ecemtrz Ummu_123 benim oğlumda 20 günlükken aynı sorunları yaşadık doktor probiyotik damla ve gaz damlası verdi birde ben sabah akşam kimyon içiyorum biraz daha iyi şimdi