webruw 12 günlük bebeğim memeyi emmiyor sütü sağıp veriyorum mama kullanıyoruz Bebelac Gold kullandık kabız yaptı sanki bugünde sma optipro aldık ona basliycaz onerebileceginiz bir mama varmı arkadaşlar memeyi tutmuyor çok sıkıntı çekiyoruz 🤦
narinbianne webruw en iyisi hipp combiotic 1 hiç kabız olmadı kullanıcı yorumları da hiç kötü değil kullanan herkes çok memnun doktorum önermişti
webruw Teşekkür ederim hepinize inşallah iyi gelir sma optipro deniycez olmazsa hipp sanırım 🤦Ne sıklıkla veriyorsunuz mamayı