betusssgm Bebeğim henüz 42 günlük. Kanguru araştırıyorum ama o kadar fazla ayrıntı var ki. Kullandığınız ve tavsiye edebileceğiniz kanguru markası modeli var mı?
Yalin betusssgm bende ilkay, mamadus ve solomon var. Benziyorlar aslında. Aslında satsam mı diyorum birini ilgilenir misiniz? Hepsi sıfır, yenidoğan aparatlı.
Yalin Nisa_derin12 190 a aldım yenidoğan aparatıyla, 140 a verebilirim. Hiç kullanılmadı. Zaten anlaşılır.