Kızlar merhabaa 🧚♀️ engelim kalktı yeni gelmedim geri geldim diyerek başlıyorum 😅 kızlar eylülde Kapadokya’ya gidicez de daha önce gitmiş veya oralı olan analardan fikir istiyorum. Mutlaka gitmelisin dediğiniz yerleri yazar mısınız? Bide kızım 14 aylık olucak o zaman havalar nasıl olur eylülün ilk haftası çok kalın kıyafetler de alayım mı? Tavsiyeleriniz bekliyorum 😍😍