Dry_cn Kızlar durum faciaaaa 🙄 saçlarımın yarısından fazlası döküldü berbat duruyordu bende kestim bayaa bayaa kestim ve ani gelen pişmanlık hissi hızlı uzasın güçlensin gürleşsin istiyorum var mı memnun kaldığınız yöntem ürün maske vs. 🥺
bademli_puding Dry_cn urban care biotin caffeine tonic gür saçlarım var ama dökülmeye başladığı zaman bunu kullanıyorum araştır istersen
Reyhan34 Dry_cn yılan yağı ve yılan yağı şampuan aktar aldım memnunum saçımı sarıya boyadım 1 hafta kullandım bu ikisini önce yağ sürüp beklet 30 dk sonra şampuanla duş al sadece başka şampuan olmasın dibim hemen geldi kendi rengim baya uzadı ve tekrar boyatıcam
Hadya Dry_cn Sac dokulmesi icin vichy dercos kullaniyorum,sonrasinda urban care biotin tonic sürüyorum düzenli.Ben de ise yaradi,dene istersen.
durukusunannesi_ Reyhan34 yılan yağı şampuanı mı var ayrıca Yılan yağını mı bir şampuana katıyoruz bende saçlarım hızlıca uzasın kendi rengim gelsin istiyorum sarıdan sıkıldım ama çokta para verdik 😂
Reyhan34 durukusunannesi_ var evet ben hep kullanıyorum benimse dipler gelince ve yıprandı baya kabarık saçım fön olacak illa iğreniyorum şuan siyaha tekrar boyasam mı diyorum daha çok yıpranırmı veya sarı kadar kabarık görünürmü iyimi olur fikir verirmisin yoksa dibini tekrar sarımı yaptırsam
Dry_cn Reyhan34 bende yıllarca platin kullandim ombre idi en koyu saçım şuan koyu mecburen ama aşırı psikolojim bozuluyor