Yorgn Bezi kuru kalkiyordu, bize derdini anlatabilecek kadar iletişim kuruyordu ve bezini kirlettikten sonra rahatsız oluyordu. Ben de bu sebeplerden açalım dedim, 1 gün denedik 3 kere ortaya yaptı ben rahatsızlandım acillik oldum filan eşim de o da sen de hazır değilsiniz geri bağlayalım dedi. Sabah açmıştık öğleden sonra geri bağladık. Günlerce ağladı oğlum tuvalete gideceğim tuvalete gideceğim diye eşime dedim bak açıyoruz ve bir daha baglamiyoruz tamam dedi.
Bezi cikardik ve bir daha baglamadik birkaç gün hiçbir yere çıkmadık parka markete bile,evde sürekli bu konuyu konuştuk tuvaletin gelirse hemen bize söyleyeceksin filan, 1 hafta olmuştur başlayalı artık altına kaçırmıyor ne gece ne de gündüz, bize söylüyor biz olmasak ablasına söylüyor kızım hemen koşa koşa haber veriyor bize :)
Bu arada benimkiler de üst üste oldu kızıma eğitim verdiğim zaman kızım 31, oğlum 15aylikti. Oğlumu 1 günlüğüne evden uzaklastirdim ve sadece kızıma ve tuvaletine zaman ayırdım ilk günden kavramisti kendi gitmeye baslamisti bile