MilaveAnnesi1 Kızım zıplamayı inanılmaz çok seviyor. Şuanda yatakta koltukta minderde zıplar yada oyun alanlarına gider. Eve şu fileli trambolinlerden alayım diyorum ama çok yer kaplar mı pişman olur muyum kullananlar yardımcı olur musunuz
Hkshkshsk MilaveAnnesi1 benim abimde aldı eve çocuklar için ama filesi yok öyle açık çocuklar gidp gelip zibliyor güzelce eğleniyorlar ama belli bı sure heves olarak kalıyor yengem şua nereye koyacağını şaşırdı artık yüzüne bile bakmiyorar abim boşa masraf yaptım diyordu aldım bı kaç hafta zıpladı sonrası yok
irsemiaa MilaveAnnesi1 ben aldım ancak fileli değil hem çok kaba duruyor hemde inanın fileleri gereksiz bir yerden sonra, dengesini zaten sağlamayı öğreniyor ben decathlondan aldım oynadıktan sonra kaldırıp kenara koyuyorum çok memnunum. Bunlar sabit ve çok yer kaplıyor
SCerenY MilaveAnnesi1 evin içi için inanılmaz büyük olur bence ama bahçeniz varsa orda kullanabilirsiniz. Filenin boyu çok uzun oluyor yeriniz olsa bile çok darlayabilir sizi evde
Ftmabilalxx MilaveAnnesi1 bahce varsa iyi olur bence ama onun haricinde icerede bilemem cok yer kaplar. Evin genis ve ferahsa olabilir belki
MilaveAnnesi1 SCerenY zaten o kadar çok ikinci ek var ki anlaşılan alıp satılıyor bu tür şeyler. Filesiz alacağım karar verdim 😊
MilaveAnnesi1 Hkshkshsk bizimki çıldırıyor zıplamaya ama evet filesiz daha iyi olacak karar verdim canım
MilaveAnnesi1 Ftmabilalxx yok maalesef Bahçeli değil ev içinde düşünmüştüm ama sanırım haklısınız olmaz
MilaveAnnesi1 irsemiaa ben de decatlondan gördüm de dedim fileli daha mı iyi olur. Kaç yaşında acaba çocuğunuz? Siz dedikten sonra filesiz daha mantıklı geldi doğru
irsemiaa MilaveAnnesi1 çocuğum 2.5 yaşında bir kaç aydır kullanıyoruz ve hiç sorun yaşamadık henüz çok şükür