Bebeğim 2 ay 20 günlük. Yani nasıl anlatacağımı bilmiyorum hiçbir şekilde gündüz uyumuyor. Salladigimiz zaman durmaz mi bı bebek durmuyor kıyameti koparıyor. Pispislamayi da denedim. Beyaz gürültü de yok. Gece saat 11 12 ye kadar saat başı 5 dk kestiriyor. Sonrasında da artık yenik düşüyor uykuya. Gazi olmadigina eminim problem gaz değil. Başka ne şekil uyutabilirim ne istiyor olabilir? Yani tecrubesizde değilim aslında ikinci bebeğim ama çaresiz kaldım.