lceLady bizim düzen yani düzensizlik durumu daha berbat🤦♀️ 26aylık oğlum sabah 9 ya da 10da uyanır. Öğlen 14:00de uyuyup 16:00 bazen de 17:00da uyanır, gece de 2den aşağı uyumaz. Bende öğlene yatırmamayı denedim bi kaç kere ama erken uyusa da çok ağlayarak uyanıyor bu seferde ya da uykuda ağlıyor yani huzursuz uykusu oluyor. O yüzden öğlen uykusuna da hala ihtiyaçları var ama 2saati geçmemeli bence hatta 2saat bile fazla sanki. 1ya da 1buçuk saat uyumalılar bence. Sabah erken uyandırmak istiyorum, öğlen ve gece uykusunu erkene çekmek için ama gece geç uyudugu için kalkmıyor, en erken 9da kalkıyor. Sırf bu yüzden kreşe verdim Eylül’de kreşe başlıyor inşallah başlayınca uykusu da düzene girer. Çünkü en geç 7de kalkmak zorundayız kreş için. Bakalım inşallah düzelir. Sizde öğleni çok uyutuyorsunuz bence müsade etmeyin kaldırın en fazla 2ssat uyusun.