Arkadaşlar siteden alakasız bir soru ama telefon alacağız ve 11 den fazlasına paramız yetmez onu da taksitle alacağız hani üst model al bence falan demeyin bu yüzden. Sadece kullananlar memnun musunz merk ediyorum. Çevremde yarısı çok iyi diyor yarisi kasıyor guncellendjce falan diyor
25 milyar vereceğiz az para değil hani kötü telefon olsun istemiyorum