Oğlum tam 2,5 yaşında tuvalet eğitimi ne başladı istekli olarak üzerinden 2 ay geçti ve bu aralar çişini yapmak hiç istemiyor tuvalete, sonnnn raddeye geliyor ki öyle yapmaya gidelim, ondan önce ben farkettiğim an saklanıyor yada tuvaleti geldiğini belli etmemeye çabalıyor oyun oynamak istiyor ama bölünsün istemiyor, ödül bizde hiç işe yaramıyor ödül olarak verdiğimiz şey en sevdiği şeyler ama alana kadar malesef aldıktan sonra akabinde kaldığı yerden devam ediyor, bir isteklilik yok, ne yapabiliriz çok yorucu olmaya başladı sürekli tepinerek bağıra çağıra tuvalete gitmesini sağlamak, gidene kadar bu şekilde gidince hiç o çocuk değil gibi oluyor çünkü o da farkında oluyor artık son raddede olduğunu…….. 😪