Henüz çok küçük bu kadar niye sinirli anlamış değilim kafasını durduk yere duvara yada bir yerlere vuruyor yapma etme demeye gelmiyor bize vuruyor sanırım iyi birşey yaptığını sanıyor kızınca gülüyor çok yoğun tempo bir dönem geçirdik bişeyleri yanlış mı yapıyoruz anlamıyorum bebeği böyle olan var mı çözüm nedir