Bebeğimin gözünde kaşıntı kızarıklık vardi doktora göturdum zytec adinda antibiyotikli damla verdi. 4.gündeyim bugün yine baya kaşığı ve kızarık. Cayla sildim anne sütü sıktım günlük ilik su pamukla da sildim ama geçmedi. Acaba pamukla sildigim icin o kasindiriyor olabilir mi?