Ysgl26 Havvabaltaci ikinci bi çizgi var ama çok çok silik? Ne kadar sürede çktı?ilk 10 dakikada çıktıysa bi kan verin derim. Sonra çıktıysa muhtemelen kuruma çizgisi
ArsAyz Havvabaltaci Hemen çıktıysa pozitif. Oğlumda fotoğrafta bile çıkmıyodu negatif dediler 18 aylık oldu 😂😂
minikmucizem34 Havvabaltaci çok silik ikinci çizgi var ama pozitif denilemez buna eğer beklettikten sonra çektiysen o fotoğrafı değil bence emin olmak için bi kaç gün sonra bi daha yap oldu bitti😂
Havvabaltaci Ysgl26 dakikasını kontrol edemedim yaptım bıraktım çok sonra baktım ama akşam daha kaliteli bi testle yapayım diyorum
Ysgl26 Havvabaltaci kuruma çizgisi gibi cNım üzmek istemem ama.. kan versen kesinleşir. Adetüniz geciktiyse bu kadar silik çizgi olmaması gerek
Havvabaltaci Adet gecikmesi ile yapmadım ama adetime daha var kasığımda pıt pıt atma gibi bişey hissettim de yaptım Ysgl26
Ysgl26 Havvabaltaci anladım canım daha çok çok erken zaten test yapmak için.. o zaman kesinlikle kuruma çizgisidir..çünkü bebeiş varsa bile bu kadar erken testi bırak kanda bile çıkmayabilir