Ballilokmam5 Merhaba, 2 aylık cocuğum iki gündür uykusundan içli içli ağlayarak uyanıyor. Uyandığında aç değil altı temiz. Rüya gördüğünü de sanmıyorum. Başına gelen var mı?
Ayferde Ballilokmam5 benim oğlumda o aylarda ağlıyodu özellikle gündüz biraz fazla ağladığında gecede ağlayarak uyanıyodu hatta hıçkırık gibi karnı atardı bayadır öyle bişey yok
annesininkuzusu27 Ballilokmam5 benim kızımda da oluyordu şimdi 3 aylık olcak azaldı gece gündüz birkaç kere uykudan aniden bağırarak içli içli ağlayarak kalkardı. Dönemsel galiba böyle şeyler hepsi aslında çocuklarımızın gelişimlerinin doğru ilerlediğini gösteriyor 🥹
Ballilokmam5 tomvejerry sorma gaz derdimiz bi bitmedi:( geceleri kıvranıyor hep. Kundak yapmıyorum sevmedi illa elleri serbest olacak
Tugcceknr Ballilokmam5 benimde kundak istememişti 2 . Ayda yapa yapa alıştırdım kendini çok uyandırıyor sürekli elleri ağzında süt gelmeyince de uyanıyor emerken benim oğlum 3 buçuk aylık uykusunda da ağliyor çığlık atarak ağlayarak uyanıyor uykusundan gecede gündüzdr öyle yeni başladı neden olduğunu bilmiyorum hemen koşup kucağıma alıyorum sakinleşme sinir bekliyorum emzirp geri yatırıyorum sallıyorum