Sadiyealp Ebrumtmt ensesine sırtın bak canm ordan anlarsin ve senin sütünden de gecer kendinde cok dikkat et kakasi yesilimsi olur usutunce
Tugraveannesi1907 Ebrumtmt molfix kullandım sleppy kullandım en son minies tavsiye eden oldu kullanıyorum 1 aydır memnunum o kdr doldurdu sızıntı olmadı pişik yapmadı ve yumuşak çok sevdim değiştirmym artık bezi
Sadiyealp Ebrumtmt her bebeğe fark ediyo cnm bide sudocrem dene ona cok etkili diyolar arkadasim kullndi
Ahadensar25 Ebrumtmt hadi ya ben kullanıyok bi sorun yaşamadım zararlı olan yönü neymiş acaba banada söylermisiniz ona göre değiştirim bezimizi
Ebrumtmt Ahadensar25 https://www.muhendisinoglu.com/jenny-willy-bebek-bezi/ burdan inceleye bilirsiniz
Ayazberk Ebrumtmt eger kakasını az ve sıvı yapıyorsa kaka ile alakalı bez de yapabilir molfix kullanın gayatte memnunuz biz öneririm bide ıslak mendil de çok önemli molfix in izotonik sulu var A101 de yeşil 2 li pişik yapmıoo tercih ederim