DerinMiran ablam sürekli içiyordu göz kararı ayarlıyordu miktarını. Bir tencere yapıp emzirdikçe içiyordu. Tanelerini de yiyordu. 3 yaşına kadar emzirdi. Ama tabi tek bununla artmıyor süt. Çok fazla su içiriyordu. Stres yapmamaya çalışıyordu. İlk bebeğinde stresten dolayı sütü kesilmişti