Merhaba 4 gün önce sezeryannile doğum yaptım. Doktor kötü kokulu akıntın olursa gel demişti. Akıntı olmadan 1 gün önce tahlil yaptırdım önemli bi enfeksiyon yoktu bi tane değer biraz yüksek ama mühim değil denildi. Sonrasında gelen ufak kanamalarda bi koku alıyorum ama bahsedilen koku o mu nasıl anlayacağım.