Zehrakizim06 Kızlar bebişlerinizin gaz sorunu kaç aylıkken bitti bide düzenli kaka yapmaya ne zaman başladılar bizimki 2 buçuk aylık halaa gazlı ve kakası halaa düzene girmedi 3 günde 4 günde bir yapıyor bazen 1 haftada 😕🌸
Sonsuz32 Zehrakizim06 benim kızım gaz sorunu 19 aylıkken bitti çok çekmişti bitti sonunda şimdi 21 ayligiz
Babypro Zehrakizim06 kızım 3 aylık olucak 2 haftadır falan damla vermeyi biraktım zaten çok gazlı bi bebek değildi ama
Zehra778 Zehrakizim06 3 aylıkken sünnet oldu 1-2 hafta sonrada bitti çok şükür kakasını da 2-3 günde yada 3-4 günde bir yapıyodu uzun süre yapmayınca masaj yapıyodum ayaklarını bisiklet sürer gibi yapıyodum belli saat sonra yapıyodu
Zehrakizim06 Babypro bizimkide kronik değil ama bi tutunca tam tutuyo sabahlara kadar ağlıyor birlikte ağlıyoz oturup 😬😄
Babypro Zehrakizim06 doğduğundan beri hiç ağlamadı geceleri benim kız 🙂 ama oğlumdan çok çekmiştim gaz yüzünden ah ah …
Zehra778 Zehrakizim06 ek gıda sürecinde de oluyo hergün yaptığı da oluyo 2-3 günde bir de olabiliyor oda normal zaten