FMTkoc Kızlar KYK borcumu interaktif vergi dairesi uygulamasından nasıl taksitlendirebilirim yardımcı olur musunuz bir Türlu yapamadım
Minikpokatall FMTkoc sanırım ödemesi taksiyle oluyor zaten benim ki öyle görünüyor şuan taksitli şekilde
FMTkoc Minikpokatall evet öyle görünüyor da dilekçe verip taksitlendirme yapmam gerekiyormuş az önce de vergi dairesiyle konuştum yine yapamadim
Minikpokatall FMTkoc hı onu bende bilmiyorum daha başlamadık bizde bu ay başlıcaktık öğrenirseniz bana da söylermisiniz
Selim_Aras Ben ziraat kartımla ödeyip karttan taksitlendirme yapmıştım ama bir kısmını hepsini değil çoğunu taksitli aylık ödemiştim son kalan ayları öyle yapmıştım