Pemberuj Aselim0 möllers kullanıyorum canım bitmek üzere düzenli kullanıyorum ve oğlumda gözle görülür fark oluştu 😊
mrsheisenberg Aselim0 doktoruma sordum ne kullanayım diye o da haftada 1-2 balık yedir onun yerine kullanma çokda iyi birşey değil o dedi. Sorun şu ki oğlum yemiyor napsam bilemedim
Pemberuj OglumAlp benim oğlum 2 buçuk yaşında 1 tatlı kaşığı veriyorum canım hergün 😊 hani herkes 3 ayda bitmiyor diyo ama ben düzenli bir şekilde verdim eylül 7de 3 ay doluyo o zamana kadar biter 😊
Shewolff mrsheisenberg o zaman verceksin 😂 haftada 2 kere balık acaba kendi çocuğu mu yiyor? İmkânsız biz bile zor yani. En mantıklısı bu
Pemberuj Shewolff yok canım saat fark etmiyor mesela ben öğlen yemeğini yedirdikten yarım saat sonra yada 1 saat sonra içiyorum 😊
Pemberuj OglumAlp rica ederim canım ama düzenli kullanımda bitiyo şahsen herkes bana öyle dedi bitmiyo ama benim nedense biter 1 aya kalmaz 😀
Shewolff Pemberuj of ben elimi çamaşır suyuyla yıkıyorum gidiyor da ağzı boynu hep kokuyor dökmediğim halde skxkxk😂
Pemberuj Shewolff hahah aynen valla ya çok kötü kokuyo bide kakaları da leş gibi kokuyo ya balık yağından oda galiba 😀😀
Shewolff Pemberuj ay benimki hep öyleydi 😂😂 ağzını yatağa sürdü belki 10 defa yıkadım geçmiyor 😬🥹🥲 atacağım galiba