Bizim doktorumuz Bebelac için fiyat /performans ürünüdür diyerek tavsiye etmedi, onun haricinde marka tavsiye etmedi. Doğumda atanan doktoru evolvia kullanın demişti onu kullandık. Gayet ok idi ma onu bulmakta zorlanınca hipp aldım, o da ok idi. Sma da kullandı ama kaka formunu değiştirdi ona devam etmedim o sebepten..