Kızlar bugün 27. Günüm sezaryen ameliyat oldum bu 2. Doğum kanamam tamamen kesildi ama 2-3 güne bir kanamam oluyor çok az sabah geliyor akşam yok ayrıca sezeryan yerim değilde üst kısmı sağdan sola doğru düz bir bölgesi ağrıyor bu normal mi çarşamba randevu aldım doktora gideceğim ama size de sormak istedim yaşayan var mı bu durumu he bir de dikiş yerimin en baş kısmında bir tane ip erimemiş ve delik görünüyor inşallah sıkıntı yoktur 🥲