Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim. Bebeğim 8buçuk aylık çok az anne sütü alıyor aptamil devam sütğ veriyorum, doktor bana onu vermeyebilirisn dedi . İnek sütü ver dedi biraz sulandır 500 ml geçmesin günlük dedi . Çok erken değilmi bir yaşından önce vermek ne kadar doğru aklım karıştı.