FMED Kızlar merhaba 1 aylık bebeğimin safra kesesinde çamur çıktı var mı başına böyle birşey gelen neyden kaynaklı kendiliğinden geçebilecek birşey mi? Yarın doktora gideceğiz buraya da yazmak istedim belki bilgisi olan vardır diye
nrslkvnc FMED 6 aya kadar mama veya anne sütü ile beslendiğinden dolayı ekstra bir suya ihtiyaç olmuyor. Hem fazladan böbrekleri yoruyorsun hemde süt ile dolacak mide su ile doluyor. Doktorunuza sordunuz mu su verme konusunu?
ikiprensannesi53_ nrslkvnc mama alan her bebeğe su verilir yanlış yönlendirmeyin 1 veya 2 çay kaşığı her mamanin peşine verilir
nrslkvnc FMED ala ala garip. Normalde mamanın içinde zaten su var ondan garip geldi. Verilmesi normalde önerilmiyor çünkü.
FMED nrslkvnc yani biz birkaç doktor değişdik hepsi önerdi yalnızca anne sütü alsa gerek yok ama mamada veriyorsanız verin dedi
Bett1 nrslkvnc neden insanları yanlış yönlendiriyorsunuz? Anne sütü alan bebekler sadece 6 ay su verilmez. Mama alan her bebek doğduğundan itibaren su verilmesi gerekir
nrslkvnc ikiprensannesi53_ mama içerisinde hali hazırda su var normalde verilmez. İnternetten de araştırabilirsiniz. Ben yanlış yönlendirmiyorum. Verilebilir verilemez bilgisi doktora aittir. Ben bildiğimi söyledim sadece…
Dmt-01 nrslkvnc aynen bizim doktorumuzda mama içiyor zaten boşa su veripde suyla doldurma mdesini zaten küçücük midesi demişti
nrslkvnc Bett1 anlama kıtlığı var galiba!! Ben yönlendirmiyorum doktor değilim. Ancak doktor yönlendirir bu tarz konularda. Sadece araştırdığım bilgiyi söyledim. Zaten doktoru verilmesini uygun bulmuş bize bir şey söylemek düşmez…