Merhaba kızlar, oğlum 19 aylık sabah uyanınca vücudu çok sıcaktı ateşini ölçtüm çok yüksek çıkmadı 37 falandı ama sıcaktı bayağı vücudu
Çok halsizdi tekrar uyumak istedi 2 saat daha uyuduk uyanınca aile hekimine götürdüm ateşi hafif. boğazı kızarmış falan dedi antibiyotikle dolven falan yazdı. Antibiyotik vermek istemedim bakteriyel olmadıkça iyi değil
Eve döndük kahvaltısını hazırladım bir lokma yedi normalde bitirir. Çok halsiz ayağa kalkmıyor hep uyuyor. Bir ara uyandı yatağında biraz oynadk yine geri uyudu. çocuk doktorun goturcm de sizce yarın sabahı mi bekleyim akşam mı gideyim
Arka dişleri de kabarmış dedi ama dişten bu kadar olmaz herhalde enfeksiyon var muhtemelen