Merhaba sevgili anneler,
Tam 2 aylık bir oğlum var. Gündüz de gece de asla uykuya dalamıyor. Yatağa koyuyorum 5 dakika sonra uyanıyor. Bu dönemdeki bir bebeğin en azından 1 saat deliksiz uyuması gerekmez mi ? Anne sütü ile besliyorum. 3980 doğmuştu en son 5500 dü, doktor kilo alımı iyi dedi. Ama sürekli memede olmak istiyor. Meme ağzında uyumak istiyor. Emzik yutmuyor. Doktor gazdan yapıyordur dedi. Ama acaba sütüm mü yetmiyor diye tribe gitmeye başladım. Çünkü emse de hep ağlıyor. Kolik bebek dedi doktor. Ama kolik bebekler gerçekten bu kadar uyuma problemi yaşıyor mu? 1 saat bile deliksiz uyumuyor. Hayatım bitmiş durumda. Mecbur evimden ayrılıp şehir dışına anneme gittim. Çişli bez sayısı iyi. Ama kendimden şüphe etmeye başladım. Mesela emiyor,üzerine 90 cc mama verdim gece 3 gündür, tekrar meme istiyor. Ama 3 gecedir 90 cc mamayı verince alttan kakasını yapıyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Gün içinde o kadar sık emiyor ki. Süt birikmeden emzirmek zorunda kalıyorum.