Esma1993 doğduğundan beri gastroenteroloji takipliyiz oğlum şuan 21 aylık uzayan sarılık arastirilirken degerlerin yüksek olduğu ortaya çıktı 2 ay falan düşüş egilimindeydi kovit geçirdik tekrar yükseldi. Ankara Bilkent şehir hastanesi takipliydik karaciğer biyopsisi istediler tabi ben yıkıldım. Ankara üniversitesi cebeci tip fakültesinde Bi cerrah bulduk karaciğer nakilleri konusunda uzman bu değerlerle biyopsi falan yapılmaz yüksek değil dedi sonra orada arastirildi yükselme sebebi herseyi normal çıktı sadece cmv enfeksiyonu pozitif çıktı meğer yavrum karnimdayken benden enfeksiyon kapmış bu yükseltmis Eylül de yine randevumuz var. Yükseklik fazla değil se içinizi rahat tutun aşı olduysa calpol vs parasetamol içeren ilaçlar kullandiysa herhangi Bi enfeksiyon gecirdiyse yükselmiş olabilir. Bide emziriyorsaniz bitki çayı kullaniminiza dikkat edin karaciğer hassas Bi organ bitki çayları dahi enzimler yukseltebiliyor