Merhaba kızlar çamaşır makinem dün alttan su veriyordu ve şalteri attırdı. Fişini çekip üçlüyle takınca şalter atmadan çalışmaya devam etti. Bugün yine çalıştırdım dışarı çıkıp geldim ki yine alttan su vermiş ve makineden kablo yanığı kokusu geliyor. Baktım piriz kısmında daha yoğun bu koku ama prizde Bi erime filan yok. Servisi aradım gelip bakım ücretine 300 TL dediler ama arıza içinde para alırlarsa ne kadar olur ona göre çağırayım diyorum birazda sıkışığız diye umarım çok tutmaz dedim bakmadan bşy demezler tabiki siz hiç son zamanlarda çağırdınız mı yada başına böyle bşy gelen varmı tahmini ne kadar tamir edilir max olarak bir tahmininiz varmı? Yada eşi bu işle ilgilenen biride görürse postumu çok mutlu olurum 🤲