Kubramommy Merhabalar. 11 günlük bebeğim var 5. Gün topuk kanı vermiştik net olmamakla birlikte tiroid yüksekliği çıktı 2. Defa topuk kanı vermemizi istediler benim de aşırı moralimi bozdu bu durum 😭 daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu lütfen bilgi verir misiniz 😭
kasimonbes Kubramommy bizim 3.de yüksek çıkınca her ay kan verdik bazen düştü ama son aylarda yüksek seyretti. Endokrine gittik ultrason çektiler idrar aldılar kan aldılar hepsi temiz sadece kanda yüksek diyerek ilaca başlattı. 3 yaşına kadar ilacı kullanıcaz şuan normal seyrediyor 6 aya kadar her ay kan verdik ilaçtan sonra şimdi 6 dan sonra 2 ayda bir veriyoruz yarın vericez mesela
Nbaby Bizim ikinci topuk kanında normal çıkmıştı değerler , eğer süt içiyorsa annenin tuz yemesi, bebeğinin göbeğine batikonla yapılan pansuman bile etkileyebiliyor diye söylenmişti