Hpv olmadığını düşünüyorum çünkü genital bölgede oluşan siğil anlamına gelen bi terim. Bi haftada geçicek deyip size hastalıkla ilgili net bi bilgi vermemesi çok kafa karıştırıcı çevrenizde güvenilir bi çocuk doktoru bilgisi olan mutlaka vardır bi götürün derim ben 3 4 yaşındaki çocuğun bi hafta boyunca kendini salması sonra iyileşmesi durup dururkende morluklar oluşması anormal bi durum olduğunu düşünüyorum umarım çok sağlıklıdır ama yinede tedbir almak gerekli