Deniz_4773 Gebelik testim çift çizgi çıkınca hemen özel hastaneye gittik nedir ne değildir diye. Kan alma ve muayeneye 2000 lira ödedik. İlk muayenede daha. Sonra hemen zaman kaybetmeden Hamilelik Sigortası yaptırdık. Tüm muayenelerim ve doğumum ücretsiz oldu. Sigortayı yaptırırken 13 bin lira ödedik. Ama ben doğurduğumda hastane doğum ücretini 17 bin liraya çıkarmıştı. Devlet hastaneleri de maalesef çok ilgisiz. Hiç bi zaman devleti düşünmedik. Eğer bebek düşünen varsa gebe kalmadan sigorta yaptırınca fiyat neredeyse yarı yarıya düşüyor bilginiz olsun.