Arkadaşlar bebeğim şuan 6 buçuk aylık çok hareketli bir bebek ek gidayada 4.ayda başladık sütüm yetmediği için çünkü bebegim mamayi reddediyor sma aptamil bebelac herobaby denedim istemedi şimdi kontorolde doktor zayıflamış dedi hip dene organik onuda yemezse içine sevdiği birsey kat dene mutlaka yesin dedi onuda denedim ama yine kabul etmedi ben ne yapabilirim sütüm yetmiyor mamayida yediremiyorum tavsiye verin lütfen çocuğumun kilo alması gerekiyor