KahveliVera Kızlar bi site var dr Clinic markasında işe başlamak istiyorum üye kaydı istediler tc filan lazım acaba güvenilir mi sizlere danışmak istedim bir yardımcı olabilir misiniz
bebitonunannesi_ KahveliVera ben çalıştım üyeydim , ürünleri pahalı gerçekten satamiyordum daha çok zararlı çıktım müşterilerimden 😑alıp parasını ödemeyenler mi dersin…kendine güveniyorsan senlikse yap