Busraa3535 ben ilk kızımda acı oje sürmüştüm. Bir bakayım tepkisi ne olacak, çom ağlarsa veririm diye düşündüm ama bi emdi yüzünü buruşturdu istemedi. Ertrsi gün bida denedi baktı yine acı birdaha istemedi. Ama öncesinde bebekler büyüynce meme acı oluyor. Sende artık büyüdün fln dedim. 17 aylıktı memeyi kestiğimde. 9 aylıkken gece beslemesini
Kesmiştim ama 14 aydan so ra meme emmek için gece 3-4-5 kere uyanmaya başladı. Gündüz bn yanındayken hep meme istiyordu bende kestim. Giç sorun da yaşamadık sonradan ama 2,5 yaşındaydı, memeyi keseli 1 sene olmuştu bende hamileydim. Bana bir gün anne kardeşim doğunca da meme acı olacak mı dedi. O zaman çok kötü hissettim. Bir şekilde biryere atmış acı memeyi😢
Küçğk kızım da 20 ay civarı aşırı bi meme düşkünlüğü başladı. Evde bakıcı var gecw bakıcıya verdim, gündüz de zaten işteyim. Akşam işten gelince de 1 kere emzirdim. Sonra 1 hafta tatile gittik, tatilde hiç istemedi. Fırsat bu fırsat keseyim dedim. Eve döndük meme istedi, yok artık memede aüt kalmamış fln dedim. Ağladı bağırdı, ağlayınca sarıldım konuştum. 2-3 gün sonra bida istemedi. Birkaç kere arada meme desi yok olmaz dedim diretmedi onu da öyle kestim. Destek alabiliyorsanız meme istediğinde başkasına vermek iyi oluyor en azından siz gözden kaybolunca meme diye çok diretmiyorlar.