Merhaba, 23 aylık kızım ile 4 saat ucak yolculugu yapacagız kızımı arac tutuyor 1 yasından beri.
İlk ucak yolcugu olacagı için cok telaslıyım.
Tasıt tutmasu olupta ucak yolcugu yapan annelerin deneyimlerini paylasmasını istecegim
Önerilerinize acıgım 😊🙏 umarım yolculugmuz sorunsuz gecer 🥲