Kızlar bebeğim 6 ay 11 günlük ,5.5 aylıkken tadimlara başlamıştık .şuan dişleri cikicak galiba hiçbir şekilde ek gıda kabul etmiyor hiçbir şey ya ağzını açmıyor .çok üzülüyorum yemiyor diye bı ara çok güzel yiyordu çok hevesliydi .ne yapmalıyım sizce bu durumda ? Sadece anne sütü alıyor .