Bmsbl ben doğum yapalı 2 ay oldu yeni yeni basladi dökülmeler. Hamileyken 1 tel bile dökülmezdi :( Bence bir çaresi yok ya, demir hapi kullanmaya devam ediyorum doktorum söylemişti o destek olurmus. Ama yine de dökülüyor, her sabah tarıyorum bi anda dökülsün gun icinde beni deli etmesin diye