sinem744 ben bir.yil.boyunca.aldim 1600 temmuz ayında kestiler önce GSS prim borcu nedeniyle yazıyor du . Sonra muhtaç olmama nedeni ile reddedildi . Bugün mesaj geldi 17 Ağustos çekebilir siniz diye . E devlet e girdim hemen ödeme hazır yazıyor ama hemen altta hala . reddedildi yazisi duruyor.bakalim . Sürekli verecekler mi onu merak ediyorum