Melek_annesiii Yan korkutmak istemem sizi. Her bebeğin bünyesde farklı tabiki. Biz acillik olduk 2 gece hastanede kaldık. 5li karma aşının içindeki boğmaca aşısı bize alerji yapmış. Oğlum nöbet geçirir gibi oldu ağlarken birden sesi kesildi vücudununsaldı rengi bembeyaz oldu dudakları morardı hastaneye zor attık kendimizi 20 dk boyunca öyle kaldı. En sonunda iyileştik tabi ama şimdi 4. Ayda tekrar aynı aşıvar 2.doz. yaptırmayı düşünmüyorum