Selam ben de konunun acemisiyim ama yaklaşık bir ay oldu ek gıdaya geçtik, önce üç gün sadece yoğurt verdim, sonra yine üç gün kuralı ile, mevsimdeliki sebzeleri buharda haşlayıp verdim ancak ben kaka sorunu iel karşılaştım bu sebeple biraz zyağ eklemeye başladım. ⅛ yumurta ile başladım artık tam yumurta sarısı yediği dönemdeyiz ama her sabah vermiyorum, sebzesine çift çekilmiş yağsız kuzu kıyma ekliyorum, onu eklediğim günlerde yukurta vermiyorum.
Sabahları yumurta/avokado veya ev yapımı lor/avokado ile kahvaltı ediyor. Önce yumurta+avokado+lor verdşm ama çok olduğu endişesi ile azalttım kahvaltıyı..
Akşam üstleri de meyve püresi veriyorum. Meyvenin büyüklüğüne göre değişiyor ama hani kayısı küçük ise iki tane erik normal ise bir tane eriği cam rendede geçirip veriyorum, kaka sorunundan ötürü sadece bağırsak çalıştıran meyvelere odaklandım maalesef şeftali artık vermiyorum bir süredir
Akşamları ise sindirim çok zorlanmasın diye halen ev yapımı (pastörize sütten) yoğurt veriyorum.
Ek gıdaya dek bebeğim meme +mama ile geldi, bunları da halen kesmedim ama mama miktarjnı hatırı sayıkır derecede azalttım
Şimdilik halen tadım gibi ilerlediğim için sadece sebze haşlayarak gidiyorum hani böyle tarifli kahvaltılar, menüler vs biraz daha zamanı var bizim için..