Kızlar selam.
Salgın var sanırım.
Epeydir hasta olmuyordu kızım. Dün cayır cayır yandı, ateşi çıktı. Vücudu artık kırmızı duruyordu. Ateş düşürürler işe yaramadı. Hastaneye götürdük, serum bağladılar. Kanında enfeksiyon çıktı. Nasıl oldu anlamadım. Antibiyotik verdiler.
Şimdi de su içerken boğazım ağrıyor diye ve içemiyor. Çok zorlanıyor.
Evde ne gibi takviye çözümler bulabilirim.
Var mı bir bilginiz