Merhabalar arkadaşlar yaklaşık bir aydır 28 aylık bebeğime tuvalet eğitimi veriyorum geceleri kaldirmazsam yapıyor çişini 6.gunden itibaren söylemeye de başladı yani 20gundur falan söylüyor ama ne olduysa dün birden üzerine yaptı çişini ve artık söylemiyor ben geldiğini anlayınca soruyorum soyluyo yaptırıyorum ama kendisi söylemiyor ve bugün de büyük tuvaletini yaptı 😭😭😭 en başa döndük çok üzgünüm hayatımızda bir değişiklik de olmadı böyle olanlar varmı düzeliyor mu nasıl yapmalıyım sormalimiyim kendi söylemesini mi beklemeliyim çıldırmak üzereyim bukadar öğrenmişler beze dönmek istemiyorum 20 gün sonra düğünümüz var şehirler arası uzun yolda yapacağım ve aşırı stres oldum