Dilruba_1 Geçmiş olsun o koyu puntolarla yazılı olan yerleri doktorunuz detaylı olarak size açıklayacaktır
2kizbiroglan Dilruba_1 doktor baştan savma yaptı sanki . sonuçlarda kötü gibi .bı kaç doktora yine gostercez.yasadigimiz yerde bı doktor tek var
MilaveAnnesi1 Anladığım kadarı ile kesin bir şey yok ancak evet bulgular var. Bunların sebeplerini araştırmak için daha detaylı bir endo vs yapacaktır doktorunuz
2kizbiroglan MilaveAnnesi1 doktor enfeksiyon olduğunu söylemişti.ilac yazdı bilmiyorum sanki de bir şeyler var gibi