3 aylık kontrolünde bana da bıngıldak cm olarak küçük dediler.çok kafama taktım hala takıyorum açıkçası 4bçk aylık şu an düzenli kafa ölçümü yapılıyor biraz küçükmüş kafası ama büyüyormuş şu an sorun yok diyor doktorlar ama insan korkuyor seni çok iyi anlıyorum.yapacak bir şey yok düzenli kontrol ettiricez. İnşallah bir şey olmayacak