Gozdeklnc20 Zinco gaz damlası kullanan, bilgisi olan var mı. Bebeğim 14 günlük. Aşırı derecede ıkınıyor kıvranıyor ağlıyor. Biogaia kullanıyoruz ama faydasını göremiyoruz. Gaz masajları yapıyorum kimyon çayı içiyorum. Ama hala bir rahatlama olmuyor
Eflinim_2022 Gozdeklnc20 ben kullanmıştım ama ozamanlar 2 aylıkken başladı gazımız rahatlatıyordu pırt yapıyordu alttan sizin bebek 14 günlük bilemedim şimdi kiraz çekirdeği yastığı alıp ısıtıp karnına koysanız nasıl oda gaz gideriyo