Yani ben her şeyi deniyorum rahatlasın diye ama genelde herkes zamanla 3 ayda geçiyor diyorlar. Şu an 2 aylık ama 1 aylıkken çok daha fazlaydı. Nurse harveys bitkisel gaz damlası kullanıyorum. Masaj yapıyorum. Yüzüstü koynuma yatırıyorum ki bu çok etkili oluyor bence daha uzun süre uyuyor. Dalınca koyuyorum yanıma. Kimyon suyu içiyorum hatta arada onada veriyorum yani vermem diyordum ama insan yapmam dediği her şeyi yapıyor. Bu şekilde bazen uyuyor bazende ıkınarak uykusuz geceler geçiyor. 3 ayın dolmasını dört gözle bekliyorum 😁