Bebegim normalde cok agalamayan bir bebekti gün icinde halisina birakirdim kendi kendine oynardi üc gündür sürekli kucagimda durmak istiyor kucagimdan indirdigim anda aglamaya basliyor ama biyeri acimis gibi bir aglama yani daha önce hic bu sekilde agladigini da duymamistim. Oyuncaklariyla da oynamiyor artik. Bu dönemlerde atak mi var bu durum gecici mi lütfen cevap verin