yigithanmom54 Bende 1 numaralı var. Çocuğunuz kaç yaşında bilmiyorum ama benimki daha 10 aylık o yüzden önüne ayrıca koruma aldım, biraz çirkin duruyor fakat aksi takdirde o ortadan düşme ihtimali çok yüksek. Kenardaki korumalıklar da yüksek olmadığından tutunup ayağa kalktığında aşağı düşebilir. Ben şimdi alacak olsam çekmeceli değil yere sıfır olan montessori yataklardan alırdım