Dnzsrn06 Kızlar 4 aylık kontrole gittik bugün hem de aşımız oldu. Kilosu 5700 boyu 61 cm çıktı normal mi sizce? Sizin bebişlerinizin boy ve kilosu nasıldı
Aselhuma41 Dnzsrn06 bebeğinizin doğum kilosu ile orantilimi önemli olan o her bebeğin kilosu boyu kendine göredir
aybikreis Dnzsrn06 4 ayda 2300 gram almış. Aylık 575 gram. Zayıf sayılmaz aslında ama alt sınırda kilo alıyor, anne sütüyle mi mamayla mı besleniyor, doktor bebeğin gelişimini değerlendirmiştir mutlaka. Her şey kilo da değil zaten sağlıklı olsun her zaman
Aselhuma41 Dnzsrn06 birde sıcakların etkisi ile olabilir çünkü çok sıcaklarda bebeklerde emmek istemiyor
SedefDoga 4 aylık kızım 7500 kg 69cm. 10 kilo diyen arkadaş abartmış baya. Doktor Sağlığı yerinde dediyse kiloyu takmayın kimseylede kıyaslamayın. Kendinizi üzersiniz
Dilruba_1 SedefDoga tamam İşte sizinki de 4 aylık 7500 gr yani 10 kiloya yakın ben de farklı bir şey demedim ki 7500 ile 10 arasında aşırı bir fark mı var sanki PatronBebek saçmalama istersen 10 kilo çok az 😆 Evet 7 aylık 14 kilo olan bebekler de var ama napalım kötünün iyisi asdashkkgggg 🙈
Dnzsrn06 aybikreis 3. Ayında grip olmuştu kızım o ay sadece 300 gram alabilmişti. O ay yüzünden birazcık geriledi aslında kilosu. Hareketi, enerjisi, uyuması falan gayet iyi. Anne sütü alıyor sütüm az gelirse doymadığını hissedersem ek bir kere mama veriyorum